Filtry

Jak wykorzystać TikTok do budowania społeczności?

Materiał partnera:

Nowoczesne podejście do marketingu nie może pomijać platform społecznościowych. Nowym liderem social media stał się ostatnio TikTok. Z artykułu dowiesz się, jak dzięki niemu powiększać konta na Instagramie oraz YouTube.

offsite


Promocja w Internecie jest obecnie podstawowym działaniem marketingowym różnych marek oraz biznesów. Dużą rolę odgrywają w nim platformy społecznościowe, takie jak YouTube oraz Instagram. Wyświetlenia na YouTube determinują popularność filmów, dzięki czemu są wyżej pozycjonowane w wyszukiwarce Google. Im wyżej wyświetla się film, tym większa szansa na nowych klientów. Obecnie budowanie kont społecznościowych bardzo usprawnia TikTok.

Co to jest TikTok?



TikTok jest jedną z najbardziej popularnych platform społecznościowych ostatnich lat. Jeśli chcesz znacząco zwiększyć lajki na YouTube, to musisz być na TikToku. Początkowo była to aplikacja jedynie dla nastolatków. Dawała możliwość nagrywania krótkich filmików zawierających lipsync, lub taniec.

Do tej pory rozbudowa konta na YouTube lub zdobywanie instagram followers. Obecnie założenie konta na TikToku staje się dodatkowym narzędziem do zdobywania obserwujących. Może służyć ono, zarówno do zabawy, jak i promocji marki, lub biznesu. Dzięki niemu można również sprytnie zwiększać zasięgi na innych platformach. TikToku umieścił w panelu każdego konta specjalne przyciski przenoszące widzów do innych kont ulubionego twórcy.


Jak budować konto na Instagramie za pomocą TikTok?



Chcąc zwiększyć swoją widoczność na Instagramie, konieczne jest posiadanie zaangażowanej społeczności. Można to uzyskać dzięki lajki na instagram. Im więcej lajków pod danym postem, tym lepiej oceniane jest konto użytkownika przez algorytmy Instagrama. Dzięki platformie TikTok nie tylko można pozyskiwać nowych obserwujących, ale także zdobywać lajki.

Prostą techniką na przyciągnięcie uwagi widza do konta na Instagramie jest budowanie atmosfery tajemniczości. Wystarczy nagrać prosty film opowiadający historyjkę, która nie posiada zakończenia. W ostatniej fazie filmu należy zapowiedzieć, że odpowiedź na zagadkę znajduje się na danym koncie Insta oraz poprosić o lajka. Ciekawość zawsze była elementem kreacji marketingowej, dzięki której odbiorców nakierowuje się na pożądane rozwiązania.

Jak połączyć YouTube i TikTok?



Specjaliści od marketingu i reklamy szybko zauważyli jak zdobywać suby na YouTube. Konto na TikToku daje małe możliwości komunikacji z budowaną społecznością. Dlatego ważne jest przekierowanie widzów na inne platformy. TikTok umieścił w profilu użytkownika ikonkę YouTube, dzięki której fani z TikToka z łatwością mogą się przenosić między platformami.

Era szybkiego pozyskiwania widzów na YoTube już dawno minęła. Obecnie influenserzy na YouTube muszą poszukiwać innych kanałów pozyskiwania widzów, takich właśnie jak TikTok. Żeby nowi użytkownicy mogli czuć się swojsko, YouTube wprowadził podobną formę filmów, jakie znajdują się na TikToku. Nazywają się YouTube Shorts. Dzięki temu konta na YouTube są równie atrakcyjne dla widzów.