Filtry

Kubek termiczny z własnym zadrukiem - czy to dobra forma reklamy marki?

Materiał partnera:

Kubek termiczny doskonale się sprawdzi zarówno zimą, jak i latem. W gorące dni zapewnia napojom chłodną temperaturę, a zimą znakomicie trzyma ciepło. Dzięki takim właściwościom zapewnia orzeźwienie lub rozgrzewa. Taki produkt można z powodzeniem wykorzystać jako atrakcyjny gadżet reklamowy. Nie kosztuje dużo, a może przedsiębiorcy przynieść mnóstwo korzyści. Czy kubek termiczny z własnym nadrukiem to dobra forma reklamy? Oczywiście, że tak. Warto dowiedzieć się, dlaczego warto go wykorzystać jako skuteczne narzędzie marketingowe.

Kubek termiczny


Dlaczego kubek termiczny jest dobrym pomysłem na prezent reklamowy?



Upominki reklamowe są zawsze mile widziane przez klientów. Szczególnie cieszą się z gadżetów praktycznych, które nie wylądują na dnie szuflady. Do takich przedmiotów należy kubek termiczny z zadrukiem. Personalizacja może przybierać różne formy, od logo firmy, poprzez slogan reklamowy aż po zdjęcie. To ostatnie rozwiązanie jest bardzo pomysłowe. Kubek termiczny ze zdjęciem to oryginalna forma reklamy. Fotografia może przedstawiać dowolną grafikę, dobraną do preferencji przedsiębiorcy. Taki nietuzinkowy rodzaj reklamy sprawi, że firma na pewno zostanie doceniona przez klienta. Wystarczy wymyślić projekt i oddać go w ręce doświadczonego grafika. Specjalista szybko stworzy skuteczne narzędzie marketingowe.

Jakie są rodzaje kubków termicznych?



Producenci wprost prześcigają się w pomysłach. Kubki termiczne mogą być naprawdę stylowe i cieszyć oko już od pierwszego spojrzenia. Wykonuje się je z różnych materiałów, które mają za zadanie trzymać odpowiednią temperaturę w zależności od pory roku. Rynek oferuje różne modele kubków termicznych, takich jak m.in.:

  • eramiczne kubki z przykrywką,
  • kubki ze stali nierdzewnej z podwójnymi, plastikowymi ściankami,
  • kubki z podwójnymi ściankami z próżnią i z miedzianą izolacją między ściankami,
  • kubki ze stali nierdzewnej i obudową z bambusa. Kubek termiczny z własnym nadrukiem może mieć różne formy, kształty i kolory.


Taki produkt może być bardzo designerski, czym zachwyci klientów i kontrahentów firmy.

Kubek termiczny z nadrukiem - jakie korzyści dla przedsiębiorcy?



Przedsiębiorca, który zainwestuje w kubki termiczne, szybko przekona się, że to była bardzo dobra decyzja. Takie gadżety są świetną formą reklamy, bez względu na to, jaki zadruk zostanie na nich umieszczony. Może to być logo firmy, jej dane teleadresowe, strona internetowa czy zdjęcie. Kubek termiczny ze zdjęciem na pewno spodoba się klientom. Taka forma reklamy jest oryginalna, a nietuzinkowe rozwiązania są zawsze doceniane. Wykorzystanie takich gadżetów daje spore profity dla przedsiębiorcy. Zaliczyć należy do nich zadowolenie klientów, wzrost prestiżu marki i pozostawienie konkurencji daleko w tyle.