- Udostępnij ()
- Wydrukuj
- Odświeżono: 20 lutego 2021
- Wyświetleń: 2754
Asystent/ka ds. administracji
DGE Sp. z o.o. Oddział Czechowice-Dziedzice
Czechowice-Dziedzice
Partner największej firmy energetycznej w Europie, obniżający koszty mediów; energia elektryczna, paliwo gazowe i ciepło miejskie zaprasza do tworzenia ultranowoczesnego Projektu osobę na stanowisko Asystentka ds. administracji.
OFERUJEMY:
• Stabilną i ciekawą pracę w dynamicznie rozwijającej się firmie o ugruntowanej pozycji na rynku
• Przyjazną atmosferę pracy opartą na zaufaniu, współpracy, szacunku i otwartej komunikacji
• Możliwość rozwoju - pakiet szkoleń o wartości 30.000,00 zł
• Wynagrodzenie od 2100,00 - 3500,00 złotych i więcej
• Pakiet opieki medycznej PZU
GŁÓWNE ZADANIA:
• Prowadzenie dokumentacji i nadzór nad prawidłowym obiegiem informacji i dokumentów
• Przygotowywanie raportów, analiz dla Klientów oraz działu sprzedażowego
• Ścisła współpraca z działem sprzedażowym
• Wspieranie Koordynatora biura w bieżących działaniach
• Działania administracyjne związane z obsługą kluczowych klientów
• Obsługa systemu CRM
WYMAGANIA:
• Dobra znajomość pakietu MS Office (Word, Excel) oraz obsługi urządzeń biurowych
• Bardzo dobra organizacja czasu pracy (umiejętność planowania, koordynacja działań, umiejętność ustalania priorytetów, terminowość)
• Skrupulatność i rzetelność w wykonywaniu powierzonych zadań
• Mile widziany status studenta
Interesuje Nas długofalowa współpraca.
OFERUJEMY:
• Stabilną i ciekawą pracę w dynamicznie rozwijającej się firmie o ugruntowanej pozycji na rynku
• Przyjazną atmosferę pracy opartą na zaufaniu, współpracy, szacunku i otwartej komunikacji
• Możliwość rozwoju - pakiet szkoleń o wartości 30.000,00 zł
• Wynagrodzenie od 2100,00 - 3500,00 złotych i więcej
• Pakiet opieki medycznej PZU
GŁÓWNE ZADANIA:
• Prowadzenie dokumentacji i nadzór nad prawidłowym obiegiem informacji i dokumentów
• Przygotowywanie raportów, analiz dla Klientów oraz działu sprzedażowego
• Ścisła współpraca z działem sprzedażowym
• Wspieranie Koordynatora biura w bieżących działaniach
• Działania administracyjne związane z obsługą kluczowych klientów
• Obsługa systemu CRM
WYMAGANIA:
• Dobra znajomość pakietu MS Office (Word, Excel) oraz obsługi urządzeń biurowych
• Bardzo dobra organizacja czasu pracy (umiejętność planowania, koordynacja działań, umiejętność ustalania priorytetów, terminowość)
• Skrupulatność i rzetelność w wykonywaniu powierzonych zadań
• Mile widziany status studenta
Interesuje Nas długofalowa współpraca.
Kontakt
Ilość wysłanych formularzy: 92
- Udostępnij ()
- Wydrukuj
- Odświeżono: 20 lutego 2021
- Wyświetleń: 2754