POLUB NAS NA FACEBOOKU
Filtry

Asystent(ka) głównej księgowej w sp.z o.o.

REMGAZ Sp. z o.o.

Pszczyna

Osoba na tym stanowisku będzie odpowiedzialna min. za:

- sporządzanie i prowadzenie dokumentacji kadrowej, rozliczanie ewidencji
czasu pracy pracowników,
- sporządzanie deklaracji ZUS, PFRON, PIT, sprawozdań GUS,
- współpraca z instytucjami ubezpieczeniowymi,
-kontrola i rozliczanie czasu pracy pracowników i kierowców,
-rozliczanie podróży służbowych,
- współpraca ze służbami BHP,
- współpraca z działem kontrolingu w zakresie windykacji miękkiej,
- współpraca z kancelarią prawną,
-obsługa korespondencji i podstawowe działania związane z obsługą
sekretariatu.

Wymagane kwalifikacje i kompetencje:

- mile widziane wykształcenie wyższe,
co najmniej 3 lata doświadczenia w samodzielnym naliczaniu płac
i prowadzeniu kadr,
- bardzo dobra praktyczna znajomość zagadnień z zakresu prawa pracy,
ubezpieczeń społecznych oraz przepisów podatkowych, zasad naliczania
wynagrodzeń, rozliczania czasu pracy (w tym rozliczenie czasu pracy
kierowców),
- znajomość obsługi pakietu programów z grupy INSERT GT oraz programu
Płatnik,
- bardzo dobra znajomość pakietu MS Office,
- wysoka kultura osobista,
- samodzielność, dokładność i terminowość,
- dobra organizacja pracy własnej,
- umiejętność pracy w zespole i pod presją czasu.

Kontakt

Tel. 885155300
Ilość wysłanych formularzy: 5