- Udostępnij ()
- Wydrukuj
- Odświeżono: 21 kwietnia 2025
- Wyświetleń: 2362

Product Manager
ZAMEL Sp.z o.o.
Pszczyna
ZAMEL to polska, rodzinna firma z siedzibą w Pszczynie, działająca na rynku elektrotechnicznym od 1989 roku. Specjalizujemy się w projektowaniu i produkcji urządzeń z zakresu systemów smart home, automatyki budynkowej przewodowej oraz radiowej, dzwonków i wideodomofonów, systemów antyoblodzeniowych oraz grzewczych, a także przewodów. Nasze portfolio obejmuje ponad 6000 produktów. Priorytetem naszej działalności jest dostarczanie innowacyjnych rozwiązań najwyższej jakości oraz zapewnienie satysfakcji klientów.
Jeżeli chcesz mieć wpływ na to, jak wygląda oferta produktowa jednej z najbardziej dynamicznych branż — Aplikuj i rozwijaj się razem z nami!
Twój zakres obowiązków
- zarządzanie cyklem życia produktów – od koncepcji po wprowadzenie na rynek w zakresie kontroli dostępu, security oraz smart home, automatyki budynkowej
- nawiązywanie i utrzymywanie kontaktów z klientami w kraju i zagranicą w zakresie swoich grup produktowych
- wsparcie techniczne PH i stałych klientów
- bieżąca analiza rynku w swojej grupie produktów
- przygotowywanie ofert i wsparcie techniczne Klienta
- tworzenie strategii produktowej i planów rozwoju asortymentu
- współpraca z działami technicznymi i sprzedażowymi w zakresie wdrażania nowych produktów
- negocjacje z dostawcami oraz nadzór nad jakością i zgodnością produktów z normami
- wsparcie działu marketingu w zakresie promocji i komunikacji produktowej
- szkolenie zespołu sprzedażowego w zakresie specyfikacji i zastosowania produktów
Nasze wymagania
- wykształcenie średnie lub wyższe techniczne (elektronika/elektryka)
- znajomość rynku urządzeń elektrotechnicznych (kontrola dostępu smart home, automatyka budynkowa)
- doświadczenie na stanowisku handlowym B2B
- wizja rozbudowy oferty w zakresie kontroli dostępu, smart home, automatyki budynkowej
- samodzielność, inicjatywa i umiejętność pracy w zespole
- umiejętność analizy danych i wyciągania wniosków biznesowych
- znajomość języka angielskiego na poziomie umożliwiającym współpracę z dostawcami zagranicznymi na poziomie B2
- czynne prawo jazdy kat. B
- znajomość obsługi programu MS Office, CRM
Mile widziane
- znajomość rynku producentów i dostawców w branży security i smart home, automatyki budynkowej
To oferujemy
- stabilne zatrudnienie w firmie o wysoko ugruntowanej pozycji na rynku 35 lat
- atrakcyjne wynagrodzenie, adekwatne do osiąganych efektów pracy
- ciekawą i odpowiedzialną pracę pełną wyzwań
- możliwość podnoszenia kwalifikacji zawodowych
- atrakcyjny pakiet benefitów w tym możliwość skorzystania z dofinansowania do karty MultiSport
- możliwość przystąpienia do grupowego ubezpieczenia
- dofinansowanie do wypoczynku oraz dodatkowe świadczenia w ramach ZFŚS
Kontakt
Tel. 661 300 504
- Udostępnij ()
- Wydrukuj
- Odświeżono: 21 kwietnia 2025
- Wyświetleń: 2362