Menu

SEKRETARKA / ASYSTENTKA ZARZĄDU

STRUMET

Strumień

Na tym stanowisku będziesz odpowiedzialna m.in. za:
- Prowadzenie sekretariatu firmy, a w tym:
* Odbieranie, ewidencjonowanie, redagowanie i przekazywanie korespondencji
* Tworzenie pism i raportów
* Nadzór nad obiegiem dokumentów
* Tłumaczenie dokumentów
* Organizowanie wyjazdów oraz spotkań służbowych
* Prowadzenie rozmów telefonicznych
* Realizację zamówień na materiały biurowe oraz spożywcze
* Przyjmowanie gości
- Rozliczanie projektów badawczo rozwojowych

Oto nasze wymagania:
- Biegła obsługa komputera i pozostałego sprzętu biurowego
- Dobra znajomość języka angielskiego
- Wysoka kultura osobista i umiejętność dobrej organizacji czasu pracy

Za dobrą pracę oferujemy:
- Solidne wynagrodzenie. Wyznajemy zasadę, że dobra praca powinna być sowicie wynagrodzona. Nie praktykujemy wypłacania najniższej krajowej. Wynagrodzenie zawsze wypłacane jest na czas.
- Rozbudowany system premiowy. Oferujemy premie jakościowe, wakacyjne, świąteczne, absencyjne, miesięczne.
- Stałą pracę. Umowa o pracę to podstawa, którą zapewniamy każdemu. Nie zatrudniamy na podstawie umów zlecenia, o dzieło itd. Zapewniamy bezpieczne warunki pracy. Mówi się, że praca u nas to najstabilniejsza praca w okolicy!
- Możliwość rozwoju. Jeżeli masz aspiracje na awans zawodowy, u nas nie ma problemu. Zapewniamy możliwość podnoszenia kwalifikacji zawodowych poprzez uczestnictwo w kursach i szkoleniach.
- Liczne benefity. Oferujemy świadczenia pieniężne z Zakładowego Funduszu Świadczeń Socjalnych, nieoprocentowane pożyczki. Posiadamy stołówkę zakładową serwującą gorące i smaczne posiłki.

CV proszę przesyłać na adres: praca@strumet.pl

Kontakt

Ilość wysłanych formularzy: 9
no image
Następne » Powrót