Menu

Specjalista ds. Obsługi Klienta

NKT S.A.

Tychy

Firma NKT to wiodący dostawca produktów dla sektora elektroenergetycznego na całym świecie. Projektujemy, produkujemy i wprowadzamy na rynek wysokiej jakości kable przeznaczone dla infrastruktury elektro-energetycznej, budownictwa, kolejnictwa. Naszym głównym celem jest dostarczanie innowacyjnych produktów I rozwiązań dbając jednocześnie o środowisko naturalne.
Aktualnie poszukujemy kandydata na stanowisko Specjalisty ds. Obsługi Klienta

Wymagania:

- Znajomość j. niemieckiego na poziomie bardzo dobrym w mowie i w piśmie;
- Znajomość j. angielskiego na poziomie bardzo dobrym;
- Preferowane wykształcenie wyższe;
- Znajomość programów MS Office (Word, Excel);
- Doświadczenie w pracy w obszarze sprzedaży lub obsługi klienta;
- Wysoko rozwinięte kompetencje interpersonalne: komunikatywność, łatwość nawiązywania kontaktów;
- Umiejętność pracy w zespole
- Dokładność, samodzielność i odporność na stres;
- Doświadczenie w pracy z system SAP będzie dodatkowym atutem.

Główne zadania:

- Planowanie wysyłek zgodnie z potwierdzeniem zamówienia (wysyłki zagraniczne) lub zlecanie realizacji wysyłek (wysyłki krajowe);
- Aktualizacja terminów dostaw towarów handlowych w SAP zgodnie z potwierdzeniem zamówienia;
- Operacyjna obsługa bieżących zapytań/spraw zgłaszanych przez klientów zewnętrznych oraz inne zakłady należące do grupy NKT;
- Kontrola niezrealizowanych pozycji zamówień (realizacja lub anulowanie wcześniej niezrealizowanych pozycji zamówień);
- Administrowanie reklamacjami, powiadamianie właściciela procesu reklamacyjnego o zgłoszeniu reklamacji, prowadzenie korespondencji z klientem (lub firmą siostrzaną) w tym zakresie

Oferujemy:

- Ciekawą, pełną wyzwań pracę w międzynarodowym środowisku;
- Możliwość zdobycia cennego doświadczenia w nowoczesnym zakładzie;
- Pracę w atmosferze współpracy w dynamicznie rozwijającej się organizacji;
- Motywacyjny system wynagradzania;
- Możliwość rozwoju i szkoleń.

Prosimy o przesyłanie drogą elektroniczną na adres zgłoszeń zawierających c.v., list motywacyjny, opatrzonych tytułem ”Specjalista ds. Obsługi Klienta” i klauzulą o wyrażeniu zgody na przetwarzanie danych osobowych. Odpowiedzi na Państwa ewentualne pytania udzielimy pod numerem telefonu 662 229 763

Kontakt

Tel. 662 229 763
Ilość wysłanych formularzy: 0
no image