Menu

Specjalista ds. obsługi klienta

Marbet Spółka z o.o.

Bielsko-Biała

Opis stanowiska pracy:
- obsługa zamówień składanych przez klienta,
- przyjmowanie i rozpatrywanie reklamacji zgodnie z obowiązującą procedurą,
- wystawianie faktur,
- windykacja należności,
- doradztwo w zakresie oferowanego asortymentu,
- analiza rynku i działań konkurencji na obsługiwanym obszarze,
- dbanie o wizerunek firmy gwarantujący konkurencyjność.

Wymagania:
- wykształcenie wyższe, mile widziane kierunkowe (sprzedaż, marketing,
ekonomia),
- doświadczenie w pracy w obszarze sprzedaży i/lub obsługi klienta,
- znajomość języka: angielskiego i rosyjskiego,
- znajomość technik sprzedaży i negocjacji,
- dobrze rozwinięte umiejętności komunikacji interpersonalnej,
- umiejętność radzenia sobie ze stresem,
- zaangażowanie, pomysłowość w działaniu,
- umiejętność samodzielnego podejmowania decyzji,
- otwartość na zmiany.

Oferujemy:
- stabilne zatrudnienie,
- wynagrodzenie adekwatne do posiadanych kompetencji,
- możliwość ciągłego podnoszenia swoich kwalifikacji.

Osoby zainteresowane niniejszym stanowiskiem prosimy o przygotowanie dokumentów aplikacyjnych, tj. CV i przesłanie ich na adres: kadry@marbet.com.pl
w tytule wpisując: Specjalista ds. obsługi klienta

Do aplikacji prosimy dopisać klauzulę:
"Wyrażam zgodę na przetwarzanie moich danych osobowych zawartych
w ofercie pracy, niezbędnych do realizacji procesu rekrutacji (zgodnie z Ustawą
z dn. 29.08.97 o Ochronie Danych Osobowych Dz.U. 2014 poz. 1182)."

Kontakt

Tel. 338127184
Ilość wysłanych formularzy: 0
no image