Menu

Specjalista ds. administracji

Kancelaria Transportowa KOBEN Sp. z o.o.

Czechowice-Dziedzice

Kancelaria Transportowa KOBEN Sp. z o.o. świadczy usługi z zakresu rozliczania czasu pracy kierowców, szkoleń oraz doradztwa prawnego dla firm transportowych i produkcyjnych posiadających własny transport.
W swojej kilkunastoletniej działalności łączymy doświadczenie naszych specjalistów z najnowszymi regulacjami prawnymi przez co jesteśmy w stanie zaoferować Klientom wiedzę ekspercką oraz jakość wykonywanych usług na najwyższym poziomie.

OPIS STANOWISKA:
- wykonywanie bieżących prac administracyjnych,
- kontakt z Klientami Spółki,
- wykonywanie zadań zleconych przez bezpośredniego przełożonego oraz zarząd spółki.

WYMAGANIA:
- minimum 3-letnie doświadczenie na podobnym stanowisku,
- znajomość podstaw księgowości oraz kadr,
- bardzo dobra znajomość programu OPTIMA,
- bardzo dobra znajomość języka angielskiego (znajomość kolejnego języka obecnego będzie dodatkowym atutem),
- silna motywacja do pracy oraz podnoszenia kwalifikacji,
- dyspozycyjność oraz rzetelność,
- umiejętność logicznego myślenia, kreatywność,
- wysoka kultura osobista.

FIRMA OFERUJE:
- zatrudnienie na podstawie umowy o pracę,
- atrakcyjne wynagrodzenie,
- narzędzia niezbędne do wykonywania pracy,
- ciekawą pracę w młodym, ambitnym zespole,
- pracę w biurze w miłej atmosferze od poniedziałku do piątku od godz. 8:00 do 16:00,
- specjalistyczne szkolenia.

Kandydaci spełniający powyższe wymagania i zainteresowani współpracą z naszą Kancelarią, proszeni są o przesłanie swoich aplikacji (CV ze zdjęciem oraz list motywacyjny) na adres: rekrutacja@koben.pl

Z góry dziękujemy za przesłanie aplikacji. Uprzejmie informujemy, że skontaktujemy się tylko z wybranymi kandydatami.

Kontakt

Tel. 517 049 969
Ilość wysłanych formularzy: 4
no image